Het oudste beroep

In 2023 speelt H.T.I.O.S. - opnieuw samen met toneelvereniging ODI uit Noordwijkerhout-

'Het oudste beroep'

een kluchtig blijspel geschreven door
Anne Terwisscha

In het huis van plezier van madame Mariska is er altijd wta te beleven, maar ditmaal anders dan je zou verwachten. De moeder van Mariska wordt voor de zoveelste keer wegens wangedrag uit een tehuis gezet en moet noodgedwongen bij Mariska logeren. De huurbaas, die ook niet weet in welk vak Mariska zit, komt inspecteren of de woning gerenoveerd moet worden. De werkmannen daarentegen zijn kind aan huis bij Mariska, maar moeten dat geheim zien te houden. Dat wordt moeilijk omdat de vrouw van één van hen achterdocht begint te krijgen. Een Leger des Heils-soldate en de nieuwe medewerkster van Mariska zorgen voor nog meer misverstanden, spraakverwarringen en dubbelzinnige opmerkingen.
Het huis van plezier wordt een huis vol kolderieke situaties.

Speeldata 2023:

• zaterdag 25 maart om 20.00 uur
  • zondag 26 maart om 14.00 uur

In de tijdelijke Schelft te Noordwijkerhout, Maandagsewetering 202, 2211 Noordwijkerhout

• vrijdag 31 maart om 20.00 uur
  • zaterdag 1 april om 20.00 uur

in Theater de Muze, Wantveld 2, 2202 NS Noordwijk

Kaartverkoop

Kaarten voor de tijdelijke Schelft zijn te reserveren via www.toneelverenigingodi.nl of bellen met Corry 0252-372978. Vanaf 4 weken voor aanvang van de voorstelling zijn de kaarten ook te koop bij Suzanne’s Feestshop in Noordwijkerhout, bij M- Kappers in De Zilk en bij drogisterij Letschert in Hillegom. Kaarten zijn voorafgaand aan de voorstelling ook te koop aan de zaal.
Kaarten voor de Muze kunnen donateurs reserveren door te mailen met balie@demuzenoordwijk.nl of bellen met 071-3646226.
Losse kaarten zijn voor € 10,- verkrijgbaar via www.demuzenoordwijk.nl en voorafgaand aan de voorstellingen bij de kassa.

Donateurs hebben vrije keuze voor alle data en beide locaties.