Over ons Lijk!

Geen komische thriller “Over ons lijk”

Naar aanleiding van de landelijke ontwikkelingen betreffende het coronavirus, laten wij u weten dat onze toneelverenigingen de richtlijnen van het RIVM navolgen. Dit betekent dat  de gezamenlijke productie van HTIOS en ODI helaas niet doorgaat. Dus geen toneelstuk 'OVER ONS LIJK' welke op 3 en 4 april in de Schelft te Noordwijkerhout en 17 en 18 april in De Muze te Noordwijk op de agenda stond.

Omdat op dit moment niet te voorspellen is hoe de maatregelen rondom het coronavirus zich zullen ontwikkelen, zijn alternatieve data op korte termijn niet te plannen. Dus zien wij geen andere mogelijkheid dan de voorstellingen definitief af te gelasten. Wij betreuren het ten zeerste dat wij deze productie niet voor u kunnen spelen.

Wij vragen begrip van al de toneelliefhebbers, donateurs en sponsors voor deze moeilijke situatie. De reeds gedane reserveringen vervallen, voor los gekochte kaarten kunt u per e-mail uw geld terugvragen. U kunt hiervoor en voor andere vragen, mailen naar info@toneelverenigingodi.nl  of htios.noordwijk@hotmail.com.

In 2020 speelt H.T.I.O.S. - opnieuw samen met toneelvereniging ODI uit Noordwijkerhout-

'Over ons Lijk!'

een komische thriller met VEEL humor
geschreven door Mart Moors

Wee uw gebeente, als u ooit de familie van Lijk tegenkomt. Bij deze familie zit namelijk een behoorlijke steek los. Allemaal hebben zij hun duistere eigenaardigheden. Ze zijn gevaarlijk,
boosaardig en onderling vechten ze elkaar de tent uit. Maar als hun puissant rijke oom Claudius zijn laatste zucht slaakt, wrijft de familie in hun handjes. Eindelijk is het zo ver!

Vol hebzucht spoeden zij zich naar Slot Lijkvreugd – het familiekasteel – om hun miljoenenerfenis te claimen. Daar worden zij opgewacht door een konkelende notaris, die hen liever ziet gaan dan komen. En ook het kasteelpersoneel is niet direct blij met de komst van dit gestoorde gezelschap.
De familie van Lijk, rekent zich rijk. Maar als een vreemde buikspreker op bezoek komt,
zijn de poppen aan het dansen.
Iedereen giert naar geld en de spanningen lopen hoog op. Het duurt niet lang voor het eerste slachtoffer valt… Sluipt er soms een moordenaar rond in het kasteel? Wat heeft dat mysterieuze gegil te betekenen? En zal de familie van Lijk accepteren dat hun erfenis verdampt?
Hun antwoord is: “Over ons Lijk!”

Speeldata 2020:

* vrijdag 3 en zaterdag 4 april (HELAAS GEANNULEERD)
in de Schelft te Noordwijkerhout, Maandagsewetering 202, 2211 Noordwijkerhout

* vrijdag 17 en zaterdag 18 april

in Theater de Muze, Wantveld 2, 2202 NS Noordwijk

Kaartverkoop

Kaarten voor de Schelft zijn voor €10,- te koop in Noordwijkerhout bij Wagenaar & van Halem en Suzanne’s Feestshop beide in de Dorpsstraat. En ook bij M- Kappers in De Zilk. P.J. Warmerdamstraat en drogisterij Letschert, Hoofdstraat 37 in Hillegom. U kunt ook kaarten voor de Schelft reserveren via www.toneelverenigingodi.nl of bellen met Corry 0252-372978.
Kaarten voor de Muze kunnen donateurs reserveren door te mailen met balie@demuzenoordwijk.nl of bellen met 071-3646226.
Losse kaarten zijn voor € 10,- verkrijgbaar via www.demuzenoordwijk.nl

Donateurs hebben vrije keuze voor alle data en beide locaties.
De voorstelling start op beide locaties om 20.00 uur en de zaal is open vanaf ca19.30 uur.