Opvolging verzekerd

In 2022 speelt H.T.I.O.S. - opnieuw samen met toneelvereniging ODI uit Noordwijkerhout-

'Opvolging verzekerd'

een blijspel geschreven door Hub Fober

Als er in het dorp een sieradenexpositie georganiseerd wordt, waar 's werelds kostbaarste diamant te bewonderen is, heeft de familie van het dorpshotel genoeg werk te doen. na een overval, waarbij de diamant gestolen wordt, verschijnen er wel een paar vreemde gasten in het hotel. Twee dames van twijfelachtige komaf die zich wel heel verdacht gedragen, een oud dametje die steeds de weg kwijt is en de doofstomme Femke.
En wat te denken van de nieuw aangenomen butler, is zij wel wie ze zegt dat ze is? Als tot overmaat van ramo de schildermaar niet opschiet met het schilderwerk en ook nog iets te veel interess toont in de dames is de chaos compleet.

we weten zeker dat u met een lach op uw gezicht weer naar huis gaat.

Speeldata 2022:

* vrijdag 15 en zaterdag 16 april
in de tijdelijke Schelft te Noordwijkerhout, Maandagsewetering 202, 2211 Noordwijkerhout

* vrijdag 22 en zaterdag 23 april
in Theater de Muze, Wantveld 2, 2202 NS Noordwijk

Kaartverkoop

Kaarten voor de Schelft zijn voor €10,- te koop in Noordwijkerhout bij Wagenaar & van Halem en Suzanne’s Feestshop beide in de Dorpsstraat. En ook bij M- Kappers in De Zilk. P.J. Warmerdamstraat en drogisterij Letschert, Hoofdstraat 37 in Hillegom. U kunt ook kaarten voor de Schelft reserveren via www.toneelverenigingodi.nl of bellen met Corry 0252-372978.
Kaarten voor de Muze kunnen donateurs reserveren door te mailen met balie@demuzenoordwijk.nl of bellen met 071-3646226.
Losse kaarten zijn voor € 10,- verkrijgbaar via www.demuzenoordwijk.nl

Donateurs hebben vrije keuze voor alle data en beide locaties.
De voorstelling start op beide locaties om 20.00 uur en de zaal is open vanaf ca19.30 uur.