Bejaardentehuis 'De Toekomst'

In 2024 speelt H.T.I.O.S. - opnieuw samen met toneelvereniging ODI uit Noordwijkerhout-

Bejaardentehuis
'De Toekomst'

een dolkomisch blijspel geschreven door
Mauritz Keyzer

Bejaardentehuis de Toekomst is ontstaan uit een fusie tussen twee kleinere tehuizen: het chique rusthuis Edelburcht en het volkse bejaardentehuis de Plets. De fusie gaat niet op rolletjes. Zowel de bewoners als het personeel kunnen elkaar niet luchten of zien en een verschrikkelijke directrice zaait angst en terreur. Maar wanneer een mysterieuze bejaarde heer zijn intrek neemt, slaan de bejaarde damesharten op hol. Eén ding is zeker: van een rustige oude dag is totaal geen sprake meer!

Speeldata 2024:

• zaterdag 06 april om 20.00 uur
  • zondag 07 april om 14.00 uur

In de tijdelijke Schelft te Noordwijkerhout, Maandagsewetering 202, 2211 Noordwijkerhout

• vrijdag 12 april om 20.00 uur
  • zaterdag 13 april om 20.00 uur

in Theater de Muze, Wantveld 2, 2202 NS Noordwijk

Kaartverkoop

Kaarten voor de tijdelijke Schelft zijn te reserveren via www.toneelverenigingodi.nl of bellen met Corry 0252-372978. Kaarten zijn voorafgaand aan de voorstelling ook te koop aan de zaal.
Kaarten voor de Muze kunnen donateurs reserveren door te mailen met balie@demuzenoordwijk.nl of bellen met 071-3646226.
Losse kaarten zijn voor € 10,- verkrijgbaar via www.demuzenoordwijk.nl en voorafgaand aan de voorstellingen bij de kassa.

Donateurs hebben vrije keuze voor alle data en beide locaties.