Over ons Lijk!

Beste toneelvrienden,

Naar aanleiding van de landelijke ontwikkelingen betreffende het Coronavirus, laten wij weten dat onze toneelvereniging de richtlijnen van het RIVM volgt. Dit betekent dat de gezamenlijke productie van ODI en HTIOS 'OVER ONS LIJK', welke op 3 en 4 april op de agenda staat in De Schelft te Noordwijkerhout, helaas niet doorgaat. Wat betreft de uitvoeringen in De Muze te Noordwijk op 17 en 18 april blijven we de ontwikkelingen volgen en houden we ook daarvoor de richtlijnen van het RIVM aan. Voor de nu vervallen data in de Schelft kunnen we op dit moment nog niet bepalen of en wanneer er alternatieve speeldata komen. Mochten er ontwikkelingen zijn, dan melden wij dit op onze website’s en facebook.

De reserveringen voor De Schelft voor geannuleerde data via de website van ODI vervallen. Kaarten die gekocht zijn voor De Schelft blijven geldig wanneer “Over ons lijk” op een ander moment in De Schelft gespeeld wordt. Ook kunnen de kaartjeskopers hun geld terug krijgen. Mail hiervoor naar info@toneelverenigingodi.nl

Vooralsnog gaan we er van uit dat vrijdag 17 en zaterdag 18 april ons toneelstuk te zien is in De Muze.

In 2020 speelt H.T.I.O.S. - opnieuw samen met toneelvereniging ODI uit Noordwijkerhout-

'Over ons Lijk!'

een komische thriller met VEEL humor
geschreven door Mart Moors

Wee uw gebeente, als u ooit de familie van Lijk tegenkomt. Bij deze familie zit namelijk een behoorlijke steek los. Allemaal hebben zij hun duistere eigenaardigheden. Ze zijn gevaarlijk,
boosaardig en onderling vechten ze elkaar de tent uit. Maar als hun puissant rijke oom Claudius zijn laatste zucht slaakt, wrijft de familie in hun handjes. Eindelijk is het zo ver!

Vol hebzucht spoeden zij zich naar Slot Lijkvreugd – het familiekasteel – om hun miljoenenerfenis te claimen. Daar worden zij opgewacht door een konkelende notaris, die hen liever ziet gaan dan komen. En ook het kasteelpersoneel is niet direct blij met de komst van dit gestoorde gezelschap.
De familie van Lijk, rekent zich rijk. Maar als een vreemde buikspreker op bezoek komt,
zijn de poppen aan het dansen.
Iedereen giert naar geld en de spanningen lopen hoog op. Het duurt niet lang voor het eerste slachtoffer valt… Sluipt er soms een moordenaar rond in het kasteel? Wat heeft dat mysterieuze gegil te betekenen? En zal de familie van Lijk accepteren dat hun erfenis verdampt?
Hun antwoord is: “Over ons Lijk!”

Speeldata 2020:

* vrijdag 3 en zaterdag 4 april (HELAAS GEANNULEERD)
in de Schelft te Noordwijkerhout, Maandagsewetering 202, 2211 Noordwijkerhout

* vrijdag 17 en zaterdag 18 april

in Theater de Muze, Wantveld 2, 2202 NS Noordwijk

Kaartverkoop

Kaarten voor de Schelft zijn voor €10,- te koop in Noordwijkerhout bij Wagenaar & van Halem en Suzanne’s Feestshop beide in de Dorpsstraat. En ook bij M- Kappers in De Zilk. P.J. Warmerdamstraat en drogisterij Letschert, Hoofdstraat 37 in Hillegom. U kunt ook kaarten voor de Schelft reserveren via www.toneelverenigingodi.nl of bellen met Corry 0252-372978.
Kaarten voor de Muze kunnen donateurs reserveren door te mailen met balie@demuzenoordwijk.nl of bellen met 071-3646226.
Losse kaarten zijn voor € 10,- verkrijgbaar via www.demuzenoordwijk.nl

Donateurs hebben vrije keuze voor alle data en beide locaties.
De voorstelling start op beide locaties om 20.00 uur en de zaal is open vanaf ca19.30 uur.